Search

Billboardowy domek Julio Gomeza Trevilla

Meksykańska firma papiernicza stworzyła Scribe Billboard, który stał się tymczasowym domem dla twórców ekspozycji outdoorowej opartej na tweetach fanów. Powierzchnia mieszkalna została zaprojektowana przez architekta Julio Gomeza Trevilla.

Obejmuje ona przestrzeń dokładnie na tyłach gigantycznego billboard, zlokalizowanego w Mexico City. Do „domu” wchodzi się poprzez drzwi zainstalowane w billboardzie. Ten tymczasowy obiekt mieszkalny wyposażony jest w kuchnię, miejsce pracy i łazienkę.

W czasie przygotowywania kampanii na rzecz producenta papieru, mieszkała w nim przez 10 dni artystka Cecila Beaven. Jej praca końcowa zawierała 50 wpisów fanów Scribe w serwisie Twitter, którzy prezentowali pomysły co można zrobić z czystą kartką papieru.

Pomimo, że firma Scribe nie podała żadnych szczegółów dotyczących dalszych losów billboardowego domku, to jednak kampania stanowi przykład unikalnego kreowania nietuzinkowej kampanii. Reklama outdoorowa zintegrowana z domkiem dla tworzącej ją artystki, przyciągnęła rzesze fanów w social mediach.

 

 

Write a response

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close
© Copyrights by Point of Design
Close