Clos19 to więcej niż sklep

Wrzesień 7 | EDITOR'S PICKS, Premium

Szampan, wino, koktajle… Brzmi jak przepis na idealny wieczór. By ułatwić zakupy, Moët Hennessy wyszło na przeciw koneserom ekskluzywnych trunków tworząc Clos19. To nowy sklep internetowy należący do grupy LVMH, który jest w stanie zaspokoić wyrafinowane gusta każdego klienta.

Oprócz alkoholi w ofercie Clos19 pojawi się możliwość skorzystania z degustacji, zakupienia zestawów prezentowych oraz zamówienia ekskluzywnego kateringu. Ta internetowa platforma to pomysł Stephanie Watine Arnault pracującej dla LVMH od ponad dekady.

Katering dostępny jest w różnych kombinacjach, począwszy od zwykłych obiadów na 12 osób, aż po wesela na 150 osób. W cenie obiadu oferowane są także ekskluzywne drinki oraz szampan. Wybór jest szeroki: zaczynając od Château d’Yquem, poprzez limitowane edycje win, na Dom Pérignon Champagne Vasque kończąc.

Podróże z Clos19

Clos19 oferuje także ekstrawaganckie podróże połączone z testowaniem najznakomitszych alkoholi. Następną destynacją w ofercie firmy będzie Antarktyda. Bo gdzie najlepiej poczuć wyjątkowy bukiet zmrożonego białego wina, jak nie na szczycie lodowej góry.

Enigmatyczna nazwa marki pochodzi od francuskiego słowa „clos”, określającego kamienne ogrodzenie winnicy. Natomiast numer 19 odzwierciedla zainteresowanie Arnault XIX-wiecznym stylem przyjęć i bankietów. Pomysłodawczyni jest bardzo zadowolona z nowo powstałej marki. Sama uczestniczyła przy tworzeniu jej od podstaw i nadzorowała każdy z etapów jej powstawania. „Clos19 służy do odkrywania współczesnego świata luksusu oraz sztuki komponowania najlepszych napojów alkoholowych”, tłumaczy Arnault. „Oferujemy nie tylko produkty, ale i wieloletnie doświadczenie.”

Zobacz także:

Perfumy Givenchy i Cafè Royal – upojny związek

Akcesoria glamour Tom Dixon

Pin It

Zobacz także

« »