Search

Bang & Olufsen na targach w Mediolanie

Bang & Olfusen przedstawia swój najnowszy designerski telewizor. Beovision Harmony nazywano „doświadczeniem telewizyjnym”, które manifestuje się w swojej rzeźbiarskiej formie już przy pierwszym spojrzeniu.

Piękny i praktyczny

Od dawna projektanci wnętrz walczyli z rozległymi, pustymi ekranami telewizyjnymi, aby przestały nieprzyjemnie rozdzierać spójną wewnętrznie przestrzeń. W połączeniu z naszą stale zwiększającą się zależnością od urządzeń mobilnych argumenty za tym, aby telewizor znieść z piedestału, wydają się rozsądne. Telewizor musi się przystosować, aby finalnie stać się pięknym obiektem. Powinien także pozostać funkcjonalny, aby zajmować właściwe miejsce w domach.

Tradycja marki

Bang & Olufsen rozwiązuje ten problem od lat. Szczególnie dzięki Beovision Horizon z 2016, który wyposażono w stojak na kółkach. Duński ekspert od dźwięku a także obrazu wprowadził kolejne innowacje. Tym razem za pośrednictwem Beovision Harmony.

Nowy projekt z pewnością daje większą elastyczność i tworzy wcześniej niewidziane połączenie między technologią a projektowaniem. Gdy urządzenie jest wyłączone lub po prostu odtwarza muzykę, cienki ekran spoczywa blisko podłogi. Jest wtedy częściowo przykryty dwoma starannie wykonanymi dębowymi i aluminiowymi frontami, które mieszczą centrum dźwiękowe. Ponadto, gdy Beovision Harmony jest włączony, dwa fronty rozchodzą się, a ekran podnosi się na standardową wysokość. W związku z takimi zabiegami osiągany jest elegancki kamuflaż technologiczny i ukłon w stronę spójności przestrzeni.

Bang & Olufsen ma długą tradycję projektowania. Po drugiej wojnie światowej fabryka Bang & Olufsen została szybko odbudowana, aby firma mogła stać się częścią globalnego boomu telewizyjnego z lat 50. Pierwszą ofertę firmy – nazywaną po prostu „Telewizją” – zainicjował reżyser Peter Bang a także główny inżynier Lorens Duus Hansen na wystawie w 1950 r. Wykonano tylko dziesięć modeli z drewnianej skrzynki, które charakteryzowały się prostotą i nordyckim sznytem.

„Naszą misją było udoskonalanie technik wykorzystywanych do odtwarzania dźwięku i obrazu oraz urzeczywistnianie ich w projekcie. W takim projekcie, z którego posiadania w swoich domach ludzie są dumni”. Tak o misji marki mówi John Mollanger, wiceprezes ds. Marki i rynków w firmie Bang & Olufsen. „Drewno zawsze było ważnym aspektem nordyckiej architektury i projektowania mebli ze względu na jego indywidualny charakter, solidność i wszechstronność. My jesteśmy dumni z tego, że możemy to zastosować w naszej Beovision Harmony.

Write a response

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close
© Copyrights by Point of Design
Close