Search

Bang & Olufsen pobudza zmysły

Bang&Olufsen showroom Warszawa

Nowy salon flagowy Bang & Olufsen bazuje na zupełnie nowej koncepcji wzorniczej, dostarczając zmysłowych wrażeń poprzez dźwięk, ruch i design. Od 10 października, przy ulicy Pięknej 18, w Warszawie pobudza zmysły wymagających klientów. Jest to pierwszy salon w nowym koncepcie, w tej części Europy.

Bang & Olufsen dotrzymuje swojej obietnicy dostarczania niezwykłych wrażeń – tym razem poprzez zapierający dech w piersiach wystrój salonu, który jest wdrażany na całym świecie. Za projektem stoi zespół prowadzony przez Johannesa Torpe, Dyrektora Kreatywnego w Bang & Olufsen.

Strefa głośników B&O

Serce salonu Bang & Olufsen stanowi dedykowana ściana głośnikowa, która stanowi tło dla najbardziej popularnych głośników Bang & Olufsen. Strefa dedykowana produktom B&O PLAY to ta z jasną, drewnianą ścianą. Ta przestrzeń zachęca do interakcji i słuchania całej palety urządzeń o nowoczesnym designie dla bardziej mobilnych użytkowników, od najnowszych słuchawek do zdobywających nagrody systemów muzycznych.

Pokój telewizyjny Bang&Olufsen

Bardziej prywatna przestrzeń umożliwia usadowienie się i zagłębienie w najbardziej wyszukanych kombinacjach kina domowego Bang & Olufsen. Tutaj można obejrzeć film na najnowszych płaskich ekranach uzupełnionych o przepyszny dźwięk przestrzenny, lub odkrycie niemal magicznej wygody, którą daje system multiroom, niezliczona ilość źródeł podłączona do niego przez integrację BeoLink.

Nowy koncept wzorniczy

Te różne strefy z ich magią i wciąż zmieniającymi się elementami, wprowadzają do salonu wrażenie wibracji i żywotności, oferując zupełnie nowe doznania za każdym razem, gdy przekraczany jest jego próg. Najwyższej jakości materiały użyte jako tło do prezentacji głównych produktów Bang & Olufsen, takie jak mosiądz, ciepłe tekstylia, wytworne drewno, stoją w kontrze do surowych faktur i żywych kolorów w przestrzeni B&O PLAY, łączy je wykorzystanie aluminium, jednak łatwo odróżnić obie strefy, gdy się po nich przemieszczamy.

Koncept salonu sprzedaży detalicznej, w swej skali i modularności, został zaprojektowany dla powierzchni od 50 mkw do 200 mkw i większych.

https://pointofdesign.pl/technologie/nowe-glosniki-bangolufsen/

Precyzja obrazu i designu – BeoVision 14

https://pointofdesign.pl/technologie/beosound-moment-technologiczny-przelom/ 

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close