Driade rozpoczyna nową strategię prowadzoną przez Giuseppe Di Nuccio i wybiera Fabio Novembre na dyrektora artystycznego dla najmodniejszej marki ItalianCreationGroup.
Fabio Novembre to prestiżowy włoski projektant, który od lat tworzy kultowe produkty do kolekcji Driade. Jest kreatywnym liderem firmy i idealną osobą, aby uchwycić energię mody, którą Giuseppe Di Nuccio wniósł w świat mebli.
Wszechstronność i eksperymenty oraz niezwykła charyzma cechują zarówno Fabio Novembre jak i Driade. Wszystko to czyni ich połączenie niezwykle spójnym i dynamicznym.
Nowa przyszłość Driade
Driade widzi jasno swoją przyszłość dzięki nowej, intensywnej aktywności Fabio Novembre w jej ramach. Wierzy, że ten uczeń Sottsassa i Mediniego, globtroter, twórca trendów i miłośnik piękna wniesie markę na nowy poziom.
„Driade zawsze było włoskim sztandarem, który był dumnie niesiony w świecie. Teraz moim zadaniem jest sprawić, by wzbił się w powietrze, by wiał w niego wiatr dzięki wkładowi najlepszych umysłów, zgodnie z tradycją Driade. Ta marka jest nimfą, mimo swoich 50 lat nie straciła niczego z uroku, a najlepsze dla niej jeszcze nadejdzie!” tak o marce wypowiada się Fabio Novembre.
„Fabio Novembre dokonał prostego wyboru: dzięki niemu Driade będzie mogło ujawnić swoją osobowość – seksowną, ale wyrafinowaną, trochę rockową, trochę popową, eksperymentującą dokładnie w taki sposób jak potrzeba, by stworzyć nowe kreatywne kody zgodnie z estetyką jaką zawsze reprezentowało.” mówi Giuseppe Di Nuccio – CEO firmy Driade
Dorobek Fabio Novembre
Fabio Novembre projektuje obiekty i wnętrza, salony wystawowe, hotele i restauracje dla wiodących międzynarodowych firm. Jego żywiołem jest projektowanie czerpiące z mody, sztuki i architektury.
Od 1994 roku, gdy otwarte zostało jego studio, nawiązał współpracę z Driade, Venini i Kartellem. Projektował również wnętrza, salony i butiki dla marek modowych, takich jak Blumarine i Stuart Weitzman. Tworzył także architekturę dla AC Milan i Lamborghini.
Firma Driade, założona w 1968 roku, jest jednym z partnerów Fondazione Altagamma. W 2013 roku dołączyła do ItalianCreationGroup, włoskiego luksusowego centrum, w skład którego wchodzą renomowane marki, takie jak Valcucine, FontanaArte i Toscoquattro.