KENNETHCOBONPUE – magiczny świat azjatyckiego wzornictwa zagościł w centrum Monachium, w pobliżu rzeki Iskar, a dokładnie na Auenstraße. Naturalnie do środka można zajrzeć przez duże witryny, odzwierciedlające historyczne fasady miasta.
Miasto wybrano na lokalizację nowego showroomu, ale nie tylko z myślą o podboju rynku niemieckiego. To także ciepłe atmosfera Monachium i jego serdeczni mieszkańcy ściągnęli tu KENNETHCOBONPUE. I właśnie to uczucie zdecydowanie najlepiej odzwierciedla ducha marki założonej ponad dwadzieścia lat temu przez Kennetha Cobonpue. Wtedy postanowił przekazać wartość filipińskiego rzemiosła, łącząc go ze świeżym designem i badaniami.
„Europa naprawdę docenia nasz produkt i filozofię. Co więcej, nasz design i jakość zawsze były doceniane. Z tego powodu konieczne było otwarcie miejsca i przestrzeni wystawienniczej. Teraz wzmacniamy naszą pozycję na rynkach w Rosji, Austrii i Francji. W Azji KENNETHCOBONPUE jest wyrazem symbolu statusu. Na świecie nasze meble są wybierane do domów celebrytów i angielskiej rodziny królewskiej. Mamy nadzieję, że w swoim czasie ten skok sukces może również mieć miejsce w Europie” – deklaruje Johannes Wild, brand manager marki.
Przestrzeń KENNETHCOBONPUE charakteryzuje się prostotą. W istocie kolorowe ściany są tłem dla mebli, oświetlenia i akcesoriów w atrakcyjnych zestawieniach. Duże okna z widokiem na ulicę są elementem odcinającym chaos ulicy i zanurzają widzów w spokojnej atmosferze sklepu. Sofy i fotele, stoły i krzesła, regały, a nawet lampy i akcesoria czerpią inspirację ze wspaniałej przyrody wyspy Cebu, na której opiera się marka. W samym showroomie wyróżniają się produkty, takie jak fotel Dragnet, lampa Kai Arc, fotele La Luna i Yoda. Nie sposób przejść obojętnie także obok kolekcji Matilda i stołu Wave z fotelami Pergamin.