Styl lat trzydziestych, włoski barok a także matowe kolory. To obowiązkowe motywy nadciągających targów ISH we Frankfurcie. Odbędą się one w dniach 11-15 marca.
Flaminia na ISH
Flaminia potwierdza swoją rolę ambasadora włoskich produktów na ISH 2019. Wydarzenie to odbywa się co dwa lata i poświęcone jest designowi łazienek i technologii HVAC. Flaminia jest marką, która odegrała znaczącą rolę w tym kontekście. Przyczyniła się do zmian w postrzeganiu łazienek a także uczynienia ich naprawdę istotnym elementem życia.
Marka przyciąga i fascynuje
Flaminia stała się uosobieniem wykwintnego stylu życia, który jest w mig rozpoznawany, a także doceniany na całym świecie. Przestrzeń wystawiennicza zaprojektowana przez Giulio Cappelliniego, 15-letniego dyrektora artystycznego marki, zaprasza zwiedzających do ich świata. Po raz kolejny marka ujawnia złożoność swojej oferty produktowej. Jest ona osiągana dzięki niezwykłemu powołaniu do projektowania i współpracy z uznanymi współczesnymi projektantami.
Flaminia odnajduje się zarówno w ogromnych wnętrzach typowych dla XVIII-wiecznej tradycji arystokratycznej jak i we współczesnych projektach. Zapewnia satysfakcjonujące doznania domowego spa nawet w przypadku ograniczeń przestrzennych. Minimalistyczna surowość białego marmuru sprawia, że wyrafinowane wnętrza zyskują współczesnego wymiaru vintage zakropionego jasnozieloną kolorystyką. Pomiędzy kultowymi kolekcjami marki a także nowymi wydaniami produktów nawiązuje się fascynująca i wciągająca historia, która zaprasza do wzięcia w niej udziału.
Nowości w repertuarze
W niekończącej się grze stylistycznych odniesień a także innowacyjnych rozwiązań, Flaminia prezentuje nową kolekcję Madre, zaprojektowaną przez Angeletti i Ruzzę. Jej formy interpretują język architektury lat trzydziestych, przynosząc zdecydowanie współczesny rezultat tej translacji. Ponad to spotykamy też styl barokowy, który pojawia się np. w umywalce Settecento, sygnowanej przez Giulio Cappelliniego.