Search

TURRI | powiew nowości 2019

Realizacja Nowy Jork

TURRI to włoska marka meblowa szczycąca się ponad 90-letnią tradycją. Jej produkty znajdują uznanie na całym świecie, wypełniając najbardziej luksusowe przestrzenie, chociażby ogromne jachty. Tu wszystkie projekty tworzy się z myślą o spełnieniu trzech fundamentalnych założeń. Mają one być przede wszystkim oryginalne, autentyczne i unikalne. Aby dopilnować realizacji tych zasad, dobrane z niezwykłą dbałością materiały, są przekształcane przez artystyczne rzemiosło o XIX-wiecznych źródłach.

MILANO SBGA | Blengini Ghirardelli
MILANO | SBGA | Blengini Ghirardelli

W tym roku TURRI prezentuje kolekcję ZERO zaprojektowaną przez Andrea Boniniego. Ta rodzina akcesoriów umiejętnie reprezentuje nową, odświeżoną i nowocześniejszą filozofię firmy. ZERO to projekt stworzony, aby wydobyć czyste linie, elegancję i równowagę formalną, bez nadmiernego używania elementów dekoracyjnych. TURRI jak zwykle opiera się na wyborze materiałów i najwyższych umiejętnościach wykonania.

VINE | Frank Jiang
MILANO | SBGA | Blengini Ghirardelli

MILANO to nazwa innej nowej kolekcji, a zarazem wynik nowej współpracy. Studio SBGA | Blengini Ghirardelli zawarło w niej wszystkie swoje umiejętności projektowe. Właśnie dlatego charakterystyczne cechy ich stylu są rozpoznawalne. Szczególną uwagę przyciągają kręte i ciągłe linie, które tutaj odnajdujemy w szczegółach oparć, ramach krzeseł i metalowych nogach stołów.

TURRI
VINE | Frank Jiang

VINE. Otulająca tapicerka i smukłe, podobne do gałęzi, drewniane konstrukcje to wspólny wątek łączący elementy nowej kolekcji TURRI, którą zaprojektował architekt Frank Jiang. Elegancja bijąca z obiektów jest zasługą wyrafinowanego artyzmu i połączenia kilku materiałów. W każdym z elementów kolekcji odnajdziemy czyste, proste linie, będące jednocześnie odniesieniami do geometrii przyrody.

biurko EDGE
EDGE | Daniel Libeskind

EDGE nowe biurko zaprojektowane przez Daniela Libeskinda i zaprezentowane na Salone del Mobile. Dla TURRI jest zwieńczeniem zmiany, która obejmowała wszystkie aspekty tożsamości firmy w tym roku. W efekcie nadano jej bardziej nowoczesny i aktualny styl. Edge, podobnie jak projekt tegorocznego stoiska targowego, jest kamieniem milowym w historii „nowego TURRI”, wiernego tradycji, ale z coraz bardziej współczesną orientacją.

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close