Najnowszy showroom marki Marca Corona to imponujące dzieło kreatywnego duetu DEFERRARI+MODESTI. Nowy lokal otwarty został we włoskim mieści Sassuolo, który mieści się w centrum obszaru słynnego z produkcji ceramiki. Nowa przestrzeń opowiada historię marki otwartej w 1741 roku oraz prezentuje produkty, z której przez te lata zasłynęła.
Modułowe wystawiennictwo
Głównym celem projektu stało się opracowanie zmiennego oraz wielofunkcyjnego modułu bazującego na sześcianie, którego aspekty wystawiennicze mogłyby być modyfikowane w zależności od zapotrzebowań wprowadzanej ekspozycji. Florenckie biuro architektoniczne zdecydowało się na otwarcie przestrzeni, którą cechowała gęsta siatka istniejących słupów konstrukcyjnych, instalacji oraz systemów oświetleniowych.
Droga zapoznawania się w produktem
Projekt opiera się na intuicyjnej logice, umożliwiając natychmiastowy i bezpośredni kontakt z eksponowanymi produktami w przestrzeniach, w których są prezentowane. Ekspozycja składa się z modułów, które tworzą ścieżkę zapoznawania się z produktami, umożliwiając tworzenie zróżnicowanej narracji we wnętrzu. Moduły umożliwiają prezentację różnych aspektów – od tworzenia wybranych nastrojów poprzez przedstawienie informacji technicznych, rozmiarów oraz dostępnych palet kolorystycznych. Dodatkowo, wprowadzone zostały pionowe wyświetlacze, które umożliwiają wyświetlanie produktów oraz dekoracji zawartych w katalogu marki.
Wnętrze charakteryzujące Marca Corona
Showroom opisuje i charakteryzuje eklektyczną kombinację tradycji manufaktury ceramiki oraz architektury. To przestrzeń wielofunkcyjna, nie tylko sklepowa. Staje się idealnym tłem do spotkań oraz szkoleń. To dynamiczna przestrzeń w której odwiedzający mogą bezpośrednio dotknąć jakości reprezentowanej przez najnowsze kolekcje Marca Corona, które nadal wpisują się w gust miłośników nowoczesnej estetyki.
Zobacz także: