Search

Hugo Boss – wiosna/lato 2018

Hugo Boss wiosna/lato 2018

Marka HUGO zaprezentowała kolekcję damską i męską Wiosna / Lato 2018 podczas Pitti Uomo we Florencji.

Symbolika kolekcji

Pokaz skupił się na sztuce oraz duszy artysty. Początkiem inspiracji była symbolika wudu. Stylizacje opierają się na kreatywnych osobowościach i naturalnej ekspresji stylu. Przykładem mogą być zdjęcia artysty Basquiat, gdzie nawet najszlachetniejsze rzeczy są noszone w banalny sposób.

DNA Hugo Boss

Wpisane w DNA marki HUGO, niekonwencjonalne podejście jest zaczerpnięte od artystów-outsiderów, którzy widzą świat inaczej i myślą odmiennie – co widoczne jest również w ubiorze. Wrażliwa i beztroska dusza artystyczna wyznaje swoje własne zasady tak jak HUGO.

Wiele elementów kolekcji służy jako płótno. Artystyczne wzory są wynikiem współpracy z projektantem Charlesem Jeffreyem. Możemy je zobaczyć na delikatnych, męskich T-shirtach oraz jedwabnych sukienkach.

Dawny krój powraca

Kroje oraz kształty stylizacji zostały zainspirowane pierwszą kolekcją HUGO, która została stworzona w 1993 roku. Sylwetki są lekkie i luźne: długość do kostki, okrycia wierzchnie oversize oraz wygodne spodnie. HUGO bawi się również akcesoriami. Męskie torby są powiększone do wielkich rozmiarów, a sneakersy mają grubą, masywną podeszwę.

Kolory kolekcji są odzwierciedleniem malarskiego studia: neutralna biel, beż i khaki są zestawione z paletą intensywnych odcieni błękitu, żółci oraz czerwieni HUGO.

Pokaz odbył się w starej fabryce. Oświetlone przez setki świeczek pomieszczenie było przepełnione artystycznymi pracami: od szkiców, śladów farb po napisy. Po pokazie odbył się występ artystki M.I.A.

Zobacz także:

https://pointofdesign.pl/moda/boss-womenswear-wiosnalato-2017/

 

Write a response

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close
© Copyrights by Point of Design
Close