Wszystkie 2012 egzemplarzy nowego modelu OMEGA #SpeedyTuesday zostało wykupionych
z rekordową szybkością. Miłośnicy marki z całego świata prześcigali się, aby zdobyć swój zegarek
z najnowszej limitowanej edycji Speedmaster. Po raz pierwszy w swojej historii, szwajcarska firma zegarmistrzowska zdecydowała się na sprzedaż swojego nowego zegarka online, a odpowiedź społeczności internetowej przekroczyła oczekiwania.
Limitowana edycja
Wyjątkowa limitowana edycja modelu Speedmaster to święto fenomenu hashtagu #SpeedyTuesday. Została udostępniona do sprzedaży poprzez kanały marki w mediach społecznościowych we wtorek 10 stycznia, o godzinie 12:00. Po czterech godzinach z minutami wszystkie 2012 egzemplarzy zostało wyprzedanych. Odpowiedź internetowej społeczności była tak błyskawiczna, że OMEGA zakończyła promowanie zegarka na profilu Instagram tuż po jej uruchomieniu.
Zegarkowa pasja
Prezydent i Dyrektor Generalny firmy, Pan Raynald Aeschlimann nazwał miłośników linii Speedmaster „ekstremalnymi pasjonatami swojego ukochanego zegarka i podkreślił ich lojalność dla marki”. Podekscytowany tak szybką reakcją na nową edycję zegarka dodał, że „taka informacja zwrotna od społeczności internetowej zgromadzonej wokół marki jest nie do przecenienia, a firma będzie zawsze starać się odpowiadać na potrzeby swoich klientów”.
Omega – obiekt pożądania
OMEGA jest bardzo aktywna w sieci, jednak nigdy wcześniej nie korzystała z platform społecznościowych do sprzedaży zegarków. Nawiązanie nowej relacji ze społecznością internetową było dla marki ciekawym doświadczeniem, a sukces projektu udowadnia, że legendarny Speedmaster pozostaje jednym z najbardziej pożądanych zegarków kolekcjonerskich na świecie.
Zobacz także: