Po raz pierwszy Longchamp zdecydował się na takie połączenie. Duet ikony stylu Alexy Chung, z ikoną fotografii, Peter’em Lindbergh’em. Tłem dla ich współpracy jest ponadczasowy Paryż.
Piąta kampania Alexy Chung dla marki Longchamp, jest jednocześnie kolejnym zaproszeniem do odkrycia wiecznie stylowych i bezpretensjonalnie kobiecych toreb tej francuskiej marki. Peter Lindbergh jako legenda fotografii, znany jest z tego, iż w znakomity sposób ujawnia w swoich pracach osobowość swoich modelek. Nie inaczej jest i tym razem. Jego fotografie w piękny sposób uchwyciły naturalną świeżość i elegancję Alexy Chung, ale także odkryły nowy wymiar jej emocji i zmysłowości.
Scenerią są arkady Palais Royal, a uzupełnieniem looku Alexy ubrania i buty tej samej marki oraz torebka sezonu z linii Penelope, w czerwonej oraz niebiesko-czarnej kolorystyce. Wybór Paryża jako tła do tegorocznej kampanii nie jest przypadkowy. Nawiązuje bowiem do dziedzictwa i początków marki. Kobieta Longchamp jest aktywna i dynamiczna.