Założona w 1927 roku firma Caviar Kaspia jest paryską instytucją, która od lat kultywuje sztukę kawioru w swoich kultowych jadalniach pełnych celebrytów i twórców. Dziś Kaspia jest synonimem sztuki takiego życia, opowiadając się za pobłażaniem w ekskluzywnym wewnętrznym kręgu.
Caviar House współpracował z artystami takimi jak Jacquemus, Giambatista Valli, Carine Roitfeld i OffWhite oraz projektantami wnętrz, takimi jak Jacques Grange i Alexis Mabille, i organizował pop-upy w Nowym Jorku, Rzymie i Monako, aby wymienić ledwie kilka.
W 2022 roku przypadała 95. rocznica marki, a Caviar Kaspia rozwija się nadal; po otwarciu w Dubaju w 2021 roku, uruchomi pięć kolejnych lokali, w tym Sao Paulo, Saint-Tropez, Los Angeles, Londynie i w The Mark Hotel w Nowym Jorku. W 2023 Kaspia przenosi się w góry z do Saint Moritz we współpracy ze słynną mediolańską restauracją Langosterią oraz do Courchevel.
Caviar Kaspia, założona po raz pierwszy w Paryżu w 1927 roku, w styczniu otworzyła lokal w Londynie, debiutując z nową koncepcją klubu członkowskiego, osadzoną w tradycyjnej kamienicy w sercu Mayfair.Kamienica pomyślana jest jako „dom z dala od domu”, miejsce, w którym odzwierciedla się tożsamość Caviar Kaspia poprzez intymne otoczenie, które mówi o sztuce gościnności paryskiej instytucji.
Każde piętro kamienicy Mayfair pełni inną funkcję. Wchodząc na poziom ulicy, goście napotykają butik i koktajl bar klubowy. Idąc w górę, na pierwszym piętrze mieści się kameralna jadalnia z jej małym barem, natomiast na drugim piętrze znajduje się kameralna jadalnia – to piętro jest przeznaczone na prywatne posiłki i salon dla członków, dostępny na prywatne imprezy, jak i biznesowe lub prywatne spotkania.Dla swojego pierwszego klubu członkowskiego Caviar Kaspia powraca do modelu tworzenia nowoczesnej i zróżnicowanej społeczności. Członkowie są zapraszani do pełnienia roli ambasadorów Klubu, umożliwiając swoim gościom spożywanie posiłków w Caviar Kaspia niezależnie od ich obecności, pozwalając całej społeczności doświadczyć wyjątkowego otoczenia.
Wejście do londyńskiej kamienicy Caviar Kaspia przypomina wizytę w domu przyjaciela. Lokalizacja pozwala na chwilę wytchnienia od zgiełku miasta. Na trzech piętrach ten inny wszechświat łączy się z bogatym wyobrażeniem wnętrza autorstwa portugalskiego studia projektowania wnętrz Oitoemponto. Goście zostają przeniesieni do środowiska, w którym czas nie mija, ale po prostu się nim cieszy. Projekt wnętrza przekazuje poczucie ucieczki. Eklektyczne zasady filozofii Kaspii znajdują odzwierciedlenie w subtelnych detalach inspirowanych kulturą w stylu globalnym.Dobór materiałów wzmacnia intymny charakter przestrzeni. Jedwabne okleiny ścienne i dywany otaczają każdy pokój i stanowią aksamitną amortyzację ubraną w bogate geometryczne i kwiatowe wzory. Kolorowe dzieła sztuki reprezentujące różne style i okresy zdobią każdy pokój, a oświetlenie jest utrzymywane na niskim poziomie, tworząc efekt światła i cienia, który określa jego intymną atmosferę.
Menu restauracji ma kluczowe znaczenie dla doświadczenia Caviar Kaspia. Paryskie klasyki marki, od pieczonego ziemniaka, kawioru po wędzonego łososia z blinami, towarzyszą wyrafinowane dodatki gastronomiczne m.in. Dover Sole, rodzimy homar i polędwica ze szkockiej wołowiny.
Świętując 95-lecie Caviar Kaspia, udało nam się pozostać przez cały czas prestiżowym symbolem swoistej „sztuka życia”. Londyński klub członkowski jest adaptacją naszej marki, która pozostała wierna naszym kodeksom, wartościom i historii. Atmosfera połączona z idealną mieszanką charakterów tworzy energię i magię, która stała się znakiem rozpoznawczym Caviar Kaspia na całym świecie. Historia kawioru to opowieść o podróżowaniu. Naszą ideą z wnętrzami Caviar Kaspia jest wprowadzenie bardzo francuskiego art de vivre do Londynu. Chcemy, aby goście czuli się jak podczas ucieczki, ale jednocześnie jak w prywatnym domu. – Artur Miranda &Jacques Bec, Oitoemponto