Search

Marmur – nośnik stylu wg. Rodolphe Parente

Concept store marki Apropos w Hamburgu

Marmur od zawsze kojarzył się z wyrafinowaniem oraz elegancją, ale w przypadku hamburskiego concept store Apropos, z modą męską, wystrój wnętrza wykonany właśnie przy użyciu tego kruszca dodaje temu miejscu wyjątkowej wykwintności.

Marmur i drewno – szyk i elegancja

Sklep zlokalizowany jest tuż obok lokalu tej samej firmy z modą damską. Pomieszczenia zaprojektował duet architektów Rodolphe Parente oraz Benjamin Liatoud z Paryża. Wnętrze jest swoistą mieszanką zaskakujących barw i tekstur. „Podoba nam się to połączenie drogich luksusowych elementów z dozą patynowej surowości”, tłumaczy Parente. „Doceniamy wyraziste materiały, dlatego postanowiliśmy pójść w kierunku kolorowych, graficznych marmurów, delikatnych i zmysłowych tkanin oraz ciepłego drewna.”

Pokój dzienny, czy sklep?

Różowe dywany w odcieniu gumy balonowej oraz tapicerowane fotele kontrastują z poukładanymi jeden na drugim blokami marmuru, służącymi za półki wystawiennicze. „Stworzyliśmy wnętrze, które bardziej przypomina luksusowy apartament niż sklep.”, dodaje Parente. „Będąc w środku, czujesz się jakbyś był w wielkim, ekskluzywnym pokoju dziennym, a nie w butiku.” Wnętrze pełne jest naturalnego światła, którego promienie podkreślają smukłe kolumny z wykończeniami z brązu oraz jedną ze ścian pokrytą drewnem.

Luksusowe wnętrze, luksusowe ubrania

„Przestronny, jasny interior idealnie komponuje się z ubraniami sprzedawanymi w Apropos”, podsumowuje Parente, mówiąc o znajdujących się tam produktach z wysokiej półki, głównie marek takich jak Lanvin, Saint Laurent, Thom Browne and Off-White. Wszystko począwszy od wystroju, a skończywszy na akcesoriach tworzy piękną kompozycję zapraszającą klientów do wkroczenia w świat męskiej mody.

Źródło: rodolpheparente.com

Zobacz także:

Zaha Hadid – marmurowe mini dzieła

 

Write a response

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close
© Copyrights by Point of Design
Close