Mathieu Lehanneur został wybrany przez francusko-japońską markę modową i wytwórnię muzyczną Maison Kitsuné w celu stworzenia globalnej koncepcji i wystroju wnętrza nowego flagowego sklepu marki w Nowym Jorku. Przedsięwzięcie ma na celu połączenie kilku ważnych punktów dziedzictwa Maison Kitsuné – modę, muzykę i design.
Język mody i designu Mathieu Lehanneura
Lehanneur zaprojektował kręty metaliczny przewód, który jest widoczny od betonowej podłogi aż po eleganckie wysokie sufity, przyciągając klientów do zwiedzania całego sklepu. Wieszaki na ubrania, zaprojektowane z tego samego materiału co główny przewód, zwracają uwagę na innowacyjne i nowoczesne meble oraz niesamowite oświetlenie, które projektant opisał jako ‘magiczny ołówek, kreujący własną linię w przestrzeni’. Ten efekt został osiągnięty dzięki metalicznemu przewodowi, który opalizujące i odbijającej światło.
Marmur, beton oraz chromowana i lustrzana stal łączą koncepcję projektanta, tworząc luksusową i ekscytującą przestrzeń, która charakteryzuje się mieszanką organicznych i mineralnych elementów.
Zobacz także: