Pierwsza w historii Louis Vuitton kampania video poświęcona firmowym zapachom ukazuje kobietę w różnych momentach jej życiowej podróży. Wątek podróży, będący centralną wartością komunikowaną przez markę i nawiązującą do początków jej istnienia, przeplata się w pełnych pasji i emocji scenach kobiecej drogi przez życie.
Zmieniające się tło akcji sugeruje kontrastujące ze sobą wyjątkowe osobowości zamknięte w poszczególnych zapachach z kolekcji Louis Vuitton.
Bohaterką filmu jest nagrodzona Oskarem Emma Stone, a reżyserem wybitny Brytyjczyk – Sam Mendes.
Premiera kampanii video będzie miała miejsce 13 września b.r. i zbiegnie się w czasie z launchem najnowszego zapachu Attrape-Rêves – dziewiątego z kolei w kolekcji Les Parfums Louis Vuitton.
Prasowa kampania została sfotografowana przez Craiga Mc Deana, natomiast za stylizację odpowiadała Marie-Amélie Sauvé.
Zobacz także: