Produkty customizowane, z indywidualnymi elementami stylu i własnego wizerunku cieszą się rosnącą popularnością. Trend ten zadomowił się niemal we wszystkich kategoriach produktowych, w których design odgrywa jedną z kluczowych ról dla wartości produktu, także dla motoryzacyjnej. Holenderscy designerzy: Van Eijk & Van der Lubbe wnieśli ten indywidualny pierwiastek do designu marki Volvo, w ramach kolekcji „The Fun of Driving”.
Kolekcja zawiera szereg luksusowych akcesoriów inspirowanych marką i pojęciem samego samochodu jako nieodłącznego elementu współczesnego człowieka w ruchu. W imię radości z jazdy samochodem wyobrażono sobie auto przyszłości z wbudowanymi zaawansowanymi technologiami, ale dosyć pierwotnym kształtem znanym z archiwów motoryzacyjnych.
Eleganckich kierowców wyposażono także w jedwabno-kaszmirowe szale oraz skórzane torby, oba elementy z tłoczonym logo Volvo. Cała kolekcja była prezentowana w Centraal Museum w Utrecht’cie. Na początku października możemy spodziewać się kolejnego concept auta autorstwa pary designerów z Holandii.