W 2018 roku przypada 21 rocznica nierozerwalnego związku marki Chopard i Festiwalu Filmowego w Cannes.
Palme d’Or według Chopard
Kiedy w 1998 roku Caroline Scheufele odświeżyła wizerunek Palme d’Or (kanneńskiej palmy przyznawanej najwybitniejszym postaciom świata kina), na prośbę Pierre’a Viota, Maison Chopard rozpoczęło legendarny już związek corocznie podkreślany specjalnymi edycjami kolekcji biżuteryjnych. Festiwalowi w Cannes od lat towarzyszy kolekcja Red Carpet oraz specjalne Trophée Chopard, które otrzymują ekranowe talenty.
Pod kierownictwem Co-Presidenta i Creative Directora – Caroline Scheufele, Maison nieustannie potwierdza swoją bezwarunkową miłość do kina. Palma będąca nieodłącznym symbolem najważniejszego wydarzenia świata kina zyskała nowy etyczny wymiar –Fairmined – certified ethical gold.
Kolekcja Red Carpet
Towarzysząca festiwalowi tegoroczna kolekcja Red Carpet została zainspirowana podróżami i marzeniami, wykreowanymi w głowie jej twórczyni. Designerka nieustannie przemierza świat szlakiem wyznaczonym przez butiki Maison. Ta różnorodność doświadczeń złożyła się na prywatne obrazy pełne radości, tajemniczości i bogactwa. Poczynając od architektury, poprzez sztukę, literaturę i kino, Scheufele czerpie z nich wszystkich to, co najistotniejsze, by następnie przełożyć swoje odczucia na język drogocennych kruszców i kolorowych kamieni.
Zobacz także: