Kampania Spirit of Travel wypływa na nowe inspirujące wody dzięki talentowi Patricka Demarchelier.
Po przygodzie na afrykańskim safari, czas na ekscytujące podróże Louis Vuitton w promieniach karaibskiego słońca, gdzieś między niebem a morzem. Podróże aż po horyzont, oczekiwanie na przygodę na skraju pomostu – w tych scenach czujemy duch podróży charakterystyczny dla Louis Vuitton. To luksusowa odyseja modowym szlakiem, kwintesencja eleganckiej podróży.
Drogocenne kufry, torby podróżne i kultowe torebki wchodzą w dialog z niezwykłą naturą, kontrastując z odcieniami wody, zieleni i piasku.
W kampanii wyraźnie zaznaczona jest charakterystyczna dla domu mody Louis Vuitton skóra Epi – jej pastelowe odcienie współgrają z morskimi falami, zdobiąc kufry i walizy, kultowy już model Alma, czy nowy model Twist.
“Epi Landscapes” – „Krajobrazy Epi” – pojawią się w witrynach Louis Vuitton na całym świecie, od 6 kwietnia do 14 czerwca 2015. Nowa kampania “Spirit of Travel” to podróż w kierunku czystej doskonałości.