Najnowsza kampania reklamowa Louis Vuitton to trzeci sezon Michelle Williams w roli ambasadorki marki.
Aktorka, aktualnie grająca na Broadway’u w cieszącej się powodzeniem inscenizacji musicalu Kabaret (Cabaret), który reżyserują Sam Mendes i Rob Marshall, ponownie stanęła przed obiektywem Petera Lindbergha.
W efekcie powstały portrety kobiety, będącej intrygującym połączeniem siły i delikatności. To te cechy sprawiły, że dom mody Louis Vuitton zdecydował się na współpracę z aktorką.
Kampania prezentuje dwie kultowe torebki Louis Vuitton – Capucines i Lockit, w nowych odcieniach: Capucines – błękitu nieba Outremer, delikatnym różu Magnolia i granacie Cobalt z wykończeniem w kolorze fuksji; Lockit – beżu Galet i czerni Black z wykończeniem ze skóry pytona. Na jednym ze zdjęć widać też zegarek Emprise. Po raz pierwszy Michelle Williams prezentuje zestawy z kolekcji Nicolasa Ghesquière’a.