Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody i wzornictwa. Jednocześnie podkreśla globalną pozycję Cosentino, lidera w projektowaniu powierzchni architektonicznych. Kampania oficjalnie rozpoczęła się 17 września w Londynie, przy udziale kluczowych europejskich klientów i partnerów Cosentino. Supermodelka i kobieta biznesu, Cindy Crawford pełni rolę ambasadorki marki Silestone® w 2019 i 2020 roku.
Cindy Crawford i Silestone®
Marka Silestone® by Cosentino, światowy lider w dziedzinie konglomeratów kwarcowych. Obecnie startuje z nową ogólnoświatową kampanię reklamową „Tops on Top 2019”. Główną rolę w tym przedsięwzięciu powierzono Cindy Crawford. Sukces, ambicja i przywództwo po raz kolejny zbliżyły do siebie dwójkę „topowych” w swoich dziedzinach graczy. Nowa kampania reklamowa to celebracja piękna i elegancji oraz sukcesu, osiągniętych dzięki wysiłkowi, ciężkiej pracy i wytrwałości. Bez wątpienia to cechy, o których zarówno amerykańska top modelka, jak i hiszpańska marka wiedzą bardzo dużo i z których są dumne. Właśnie te wartości są prawdziwymi gwiazdami nowego projektu reklamowego. W związku z tym zobaczymy modelkę przy blacie Silestone® w nowym kolorze Eternal Noir.
Premiera w restauracji ZELA
Oficjalna premiera i prezentacja kampanii miała miejsce 17 września w cenionej londyńskiej restauracji ZELA. To modne miejsce w sercu West Endu, którego przestrzeń otwarto w 2018 roku. Wnętrze zdobią stoły wykonane z materiału Silestone® Eternal Marquina. W rzeczywistości podkreślają elegancki charakter tej lokalizacji. W wydarzeniu wzięli udział Eduardo Cosentino, wiceprezes wykonawczy Grupy ds. sprzedaży i jednocześnie prezes Cosentino North America. Nie zabrakło innych najwyżej postawionych członków zespołu Cosentino. Wśród gości znaleźli się najważniejsi klienci i partnerzy firmy w Europie. Cindy Crawford, gwiazda wieczoru, opowiedziała o swoich doświadczeniach z nową kampanią Silestone® w rozmowie z Tonym Chambersem. To były redaktor naczelny magazynu Wallpaper i założyciel firmy konsultingowej, TC & Friends. Modelka ponownie wyraziła swą pasję do projektowania i dumę z partnerstwa z marką Silestone®.
Tops on Top 2019
Kampanię „Tops on Top 2019” przede wszystkim podziwiać będzie można w mediach na całym świecie. Zarówno tych drukowanych, jak i internetowych, a zwłaszcza specjalizujących się w zagadnieniach dotyczących trendów, projektowania i architektury. Cała kampania „Tops on Top 2019” została nakręcona w studio w Los Angeles.
Co więcej modelka zamierza kontynuować swoją rolę jako globalny ambasador Silestone® także w 2020 roku. W związku z tym będzie się pojawiać się na różnych wydarzeniach promocyjnych hiszpańskiej marki na całym świecie.