Search

Flexform odświeża kolekcję mebli „Mood”

"Mood"

Nikt nie zna się tak bardzo na „wyluzowanej” elegancji jak Flexform. Ich minimalistyczne sofy, geometryczne stoliki czy pokaźnych rozmiarów szezlongi można spotkać w lobby luksusowych hoteli, w prywatnych penthouse’ach, a także w lożach biznesowych całym świecie.

Tegoroczna kolekcja „Mood” jest zdecydowanie bardziej uwodzicielska niż poprzednie o tej samej nazwie. Seria, której pierwsza wersja premierę miała w 2001 roku, jest sukcesywnie odświeżana przez projektantów z całego świata, takich jak John Hutton, Carlo Colombo czy architekt Roberto Lazzeroni. W zeszłym roku włoski projektant mebli Stefano Gaggero został powołany do koordynowania ogólnego stylu całej kolekcji, począwszy od tkanin, kolorów, skończywszy na wykończeniach i wszelkiego rodzaju kombinacjach. Przy projekcie pomagał mu Lazzeroni, który w tym roku obchodzi dziesiątą rocznicę współpracy z marką Flexform.

Flexform odpowiada na potrzeby klientów

„Mood” to kolekcja znana z reprezentowania unikatowego obszaru wzornictwa- czegoś pomiędzy deco a retro, gdzie urok przeszłości jest reinterpretowany i uwspółcześniony. Gaggero i Lazzeroni, tworząc nowe produkty, zachowali jednak klasyczną filozofię Flexform, korzystając z archiwów projektowych firmy oraz długoletniego doświadczenia Lazzeroni. Nowa kolekcja pełna jest wyrafinowanych tkanin, dyskretnych, stonowanych kolorów oraz charakterystycznych dla Flexform nielinearnych kształtów.

Warto zwrócić uwagę na drewniany regał „Icaro”, o smukłej konstrukcji, podkreślającej piękno książek oraz przedmiotów na nim leżących. Szezlongi „Dragonfly” to zachęcające do relaksu leżanki o zaokrąglonym kształcie, podstawie z drewna jesionowego w różnych wersjach kolorystycznych, do wyboru: wenge, brąz oraz heban. Ciekawym elementem kolekcji jest mroczny stół „Arthur” z giętymi nogami w czarnym, bądź brązowym kolorze. Dodaje on odrobinę powagi całej kolekcji.

Gaggero odpowiedzialny był także za nadzorowanie kampanii reklamowej kolekcji, w tym za wydanie pięknego ekskluzywnego katalogu, przypominającego bardziej lookbook, niż tradycyjną magazynową formę. Sam jego twórca podkreśla, że katalog to skarbnica inspiracji.

Fotografie mebli znajdujące się w katalogu to wyrafinowane dzieła sztuki. Wizualna opowieść, przedstawiona w nim zaprasza klientów do zapoznania się z kolekcją. Aranżacja pomieszczeń przypomina przytulny kokon, intymną przestrzeń do relaksu. Spokój i melancholia w poszczególnych pokojach nie są zaburzone zbędnymi przedmiotami. Jedynym znakiem, wskazującym na obecność człowieka jest otwarta książka.

Spójna elegancja mebli Flexform

Co najważniejesze, kolekcja składa się z mebli przeznaczonych do urządzania przestrzeni publicznych oraz prywatnych. Dlatego też została stworzona, by każdy mebel z osobna tworzył spójną całość z kolejnym, kreując swoisty ekosystem obiektów. Kolekcją „Mood” by Flexform, o niesamowitym potencjale możemy umeblować jeden pokój, bądź też cały budynek.

Seria idealnie odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na eleganckie, klasyczne meble, przekształcając każde, wybrane pomieszczenie w intymną przestrzeń do refleksji i relaksacji.

Zobacz także:

Nowy concept store Molteni&C w Mediolanie

Stylowy debiut SPo1- nowy concept store „Over/Under” w NYC

 

 

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close