Search

Perfumy Givenchy i Cafè Royal – upojny związek

Koktajle inspirowane perfumami Givenchy

Co mają ze sobą wspólnego zlokalizowany w tętniącym życiem centrum Londynu hotel Café Royal oraz paryska marka perfum Givenchy? Są ucieleśnieniem luksusu i bogactwa.

Perfumy Givenchy inspirują barmanów

Jako odę do ich wspólnej filozofii, mówiącej o tym, że produkt luksusowy jest z natury zmysłowy, hotel Café Royal stworzył dziesięć nowych koktajli, by uhonorować najnowszą kolekcję zapachów marki – L’Atelier de Givenchy. Współpraca hotelu Café Royal oraz Givenchy uosabia połączenie zmysłów: wzroku, zapachu oraz smaku.

Koncepcja stworzenia dziesięciu nowych koktajli została opracowana przez hotelowego menedżera baru, Derrena Kinga. Jej celem było dokładne odzwierciedlenie szerokiej gamy zapachów, które składają się na nową kolekcję perfum Givenchy.

King pracował z każdym z zapachów osobno, by wydobyć z nich odpowiednią kompozycję smakową. Wynikiem tego delikatnego oraz niesamowicie dokładnego aktu tworzenia jest szeroki wybór pobudzających do życia koktajli, które łączą w sobie kwiatową nutkę oraz letnią mieszankę zapachów z intensywniejszą, w pełni alternatywną esencją.

Alkohol jako odpowiednik zapachu

W ofercie składającej się z kuszących zapachem trunków znajduje się m.in. Chypre Caresse – mieszanka wytrawnego ginu Slingsby London Dry Gin ze świeżo wyciśniętym grejpfrutem, syrop z agawy i likier Peychaud’s zwieńczony prosecco oraz dalmackim cherry Maraschino. Zapach Oud Flamboyant został przedstawiony za pomocą połączenia lekkiego dymu i plastra miodu, whisky Nikka Coffey Grain, mrożonej kokosowej herbaty, liści manuka oraz podpalanego cynamonu. Natomiast Iris Harmonique, czyli najnowszy z gamy zapachów kolekcji L’Atelier de Givenchy, znajduje odzwierciedlenie w letniej mieszance kokosowej wódki Ketel One Vodka, kumkwatowego likieru oraz startej skórki cytryny.

Bar hotelu Café Royal swoją nazwę The Green Bar zawdzięcza londyńskiej tradycji wykorzystującej botanikę do produkcji ginu oraz miksologii. Dlatego właśnie, by utrzymać ich autentyczny styl, słynne koktajle są przyozdabiane typowymi dla tego baru dodatkami oraz podawane w unikatowych naczyniach.

Sensoryczne doznania

Dla pełnego efektu sensorycznego zamknięte we flakonikach zapachy będą przechowywane za barem, dzięki czemu klienci mogą zadecydować o wyborze drinka, wcześniej próbując aromatu każdego z nich. Barmani będą podawać koktajle wraz z pełną informacją na temat zapachu zamkniętego w drinku oraz z zapachową próbką dostarczoną przez Givenchy.

Jedno jest pewne – współpracę hotelu Café Royal oraz perfum Givenchy można nazwać owocną w pełni tego słowa znaczeniu.

Zobacz także:

https://pointofdesign.pl/rekomendowane/trends/parco-palladiano-od-bottega-veneta/

https://pointofdesign.pl/moda/perfumy-louis-vuitton/

 

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close