Lanvin odświeża wizerunek sięgając po „świeżą krew” na stanowisku dyrektora kreatywnego marki.
„Cieszymy się, że możemy powitać Bruno jako nowego dyrektora kreatywnego Lanvin” – mówi Jean-Philippe Hecquet, dyrektor generalny Lanvin. „Jego osobliwa i bardzo osobista wizja, jego śmiałość, jego kultura, jego energia i umiejętność zbudowania silnego zespołu kreatywnego zdecydowanie nas przekonały. Nie mogę się doczekać, aby odkryć pierwsze kolekcje Bruno, które w pełni przywrócą do życia ten piękny i niepowtarzalny dom mody i znów zainspirują pasję wśród naszych klientów. ”
Background Sialelliego
Sialelli dołącza do Lanvin ze stanowiska creative directora odzieży męskiej w Loewe. Wcześniej przez wiele lat pracował dla marek Balenciaga, Acne Studios i Paco Rabanne, gdzie pogłębiał bezcenne doświadczenia w kreacji mody.
Interpretacja ikonicznego kodu Lanvin
Jego sprawdzona umiejętność płynnego przechodzenia między odzieżą męską a damską będzie stanowić doskonałą podstawę dla Lanvin, podczas gdy moda luksusowa coraz bardziej zaciera granice między płciami. Wizja Sialellego dotycząca nowoczesnego Lanvina jest zupełnie świeża. Marka Lanvin oczekuje współczesnych interpretacji ikonicznych kodów domu mody, a jednocześnie spodziewa się, że nowy art director przedstawi wiele z własnych, indywidualnych wzorów, które wzbogacą szlachetną, starą markę.
Kobieca ekspresja w męskim świecie mody
„Jestem zachwycony i zaszczycony, mogąc dołączyć do Lanvina, domu założonego przez wizjonerską kobietę, która wśród pierwszych francuskich couturierów odważyła się zaoferować światu własną wizję mody o bardzo szerokim polu ekspresji” – wyjaśnia Sialelli. „Emocje wywołują fascynujące historie i definiują nowoczesna postawa będzie ekscytującym wyzwaniem w kontynuowaniu tego dziedzictwa. ”
Zobacz także: