Magazyn Point of Design zorganizował event dla wyjątkowych klientów, gromadząc pokaźne grono czytelników i wielbicieli jakościowego designu. Partnerami wydarzenia były firmy: BMW Group Polska, Miele, Bang&Olufsen, Deutsche Bank Private Banking oraz Aksonometria (wyłączny dystrubutor marki Rolf Benz w Polsce). W atmosferę wieczoru wprowadził gości Oskar Hamerski – aktor Teatru Narodowego i popularny przedstawiciel warszawskiej sceny teatru alternatywnego.
Motywem przewodnim wydarzenia był czas. Hasło przewodnie „Przyjemne oblicze czasu” zaprezentowano wielowymiarowo, uświadamiając jego złożoność, a jednocześnie wszechobecność, jeśli dokładnie się przyjrzymy.
Spotkanie z klientami miało wymiar hedonistycznego delektowania się CZASEM. Połączone z koncertem w wykonaniu Stanisława Soyki na fortepianie marki Steinway&Sons, wzbogaconym jakością nagłośnienia Bang&Olufsen, znakomitym jedzeniem przygotowanym przez utalentowanego szefa kuchni marki Miele – Adama Michalskiego oraz winem dojrzewającym w wyjątkowych piwnicach rodziny Strozzich – jednego z najstarszych rodów włoskich obok Medyceuszy, trudniącego się wyrobem wina od XII wieku.
Myślenie o czasie
CZAS – kojarzony zwykle z dobrem deficytowym, wywołującym napięcie i przyśpieszony rytm naszego serca, skłaniający do przekraczania granic własnych możliwości i nieustannego, skrupulatnego gospodarowania jego skromnymi rezerwami… Nie da się ukryć, że dla większości z nas pierwsze skojarzenie ze słowem CZAS jest raczej negatywne.
Spotkaliśmy się by je odczarować i zmienić sposób postrzegania CZASU, mamy ku temu narzędzia i możliwości. Wielowymiarowe wartościowanie CZASU, jako głównego odnośnika dla obecności człowieka na Ziemi a przede wszystkim naszej w tym miejscu, pozwala dostrzec jego kojące oblicze.
Otóż CZAS pracuje na naszą korzyść jeśli pomyślimy o wymiarze finansowym. Pozwala mnożyć zgromadzony majątek i efektywnie planować jego inwestowanie. Daje bezpieczeństwo, komfort i jasny obraz przyszłości, gdy powierzony profesjonalnym doradcom.
CZAS to także przestrzeń w której doskonalone są możliwości ludzkiego umysłu a wraz z nimi technologie. Tak jak w przypadku superluksusowych aut, które pozwalają nam na eskapizm, prywatną strefę komfortu w trakcie podróży zaprojektowaną z najbardziej wyrafinowanymi detalami, podkreślającymi nasz status fix i dającymi gwarancję niezawodności.
Ale CZAS to również wymiar w którym dojrzewa jakościowy design (wystarczy spojrzeć dookoła), opierający się próbie czasu i chwilowym modom. Luksusowe wzornictwo, które zapraszamy do swoich domów, by poczuć estetyczną satysfakcję i z zadowoleniem stwierdzić, że stanowi solidną bazę do budowania stylu stanowiącego całościowy obraz nas samych.
CZAS to przyjemność z pysznego posiłku w gronie znajomych lub bliskich. Ciekawość odkrywania poszczególnych wymiarów starannie przyrządzonego dania. Moment zawieszenia nad ulubionym smakiem…
I wreszcie CZAS to muzyka, która gra w każdym z nas, gdy tylko pozwolimy sobie na chwilę zatrzymania i refleksji.
Czas, choć przed nim nie uciekniemy to możemy sprawić, że myślenie o nim będzie przyjemne, w podsumowaniu satysfakcjonujące i dające perspektywę na coś jeszcze lepszego i bardziej ekscytującego.
Event odbył się w salonie flagowym marki Rolf Benz (Aksonometria) przy ulicy Nowy Świat 4a w Warszawie.