Grupa Ritz-Cartlon zawitała do Budapesztu! Najnowszy z hoteli powstał w historycznym budynku, który wzniesiony został u szczytu pierwszej wojny światowej. Pierwotnie służył jako siedziba włoskiej firmy ubezpieczeniowej, a później przemianowany został na Le Meridien. Obecnie przeszedł renowację i modeyfikację. Hotel posiada 200 pokoi oraz widoki na Bazylikę św. Stefana, a dwa jego główne punkty orientacyjne – restauracja oraz lobby – zaprojektowane zostały przez londyńską grupę B3 Designers.
Część restauracyjna Deak St. Kitchen, wykończona została przy użyciu lustrzanych ścian, różowo-złotych obręczy, stołów w kolorze orzecha, skórzanych kanap, wzorzystych tapet oraz węgierskich drewnianych podłóg. Menu świętuje tradycyjną, lokalną kuchnię. Skupia się na grillowanych mięsach i rybach i podaje je wspólnie z regionalnymi winami i piwami, których w sezonie letnim kosztować można na świeżym powietrzu. Studio B3 zajęło się również brandingiem marki, projektując jej nowe logo oraz układ menu.
Po przekroczeniu progu kolejnych drzwi, znajdujemy się w Kupola Loung, pośrodku którego wisi wielki, kryształowy żyrandol. Imponująca przestrzeń wprowadza wyraźne odczucie okazałości i swojej szlachetności. Wysokość pomieszczenia została jeszcze podkreślona przez wypełnienie jej niskimi meblami, a całość staje się kolejną wizytówką sieci hotelarskiej, wprowadzającej nowoczesny luksus w historyczną architekturę.