Sklep Louis Vuitton zyskał całkiem nowe oblicze. Ponownego otwarcia doczekał się zaprojektowany na nowo salon zajmujący siedem pięter w tokijskiej dzielnicy Ginza. Budynek zajmowany przez dom mody od 1981 roku całkowicie odmienił projekt, za którym stoją Jun Aoki i Peter Marino.
Aoki i jego zespół odpowiadali za zainspirowaną odbiciami wody, zakrzywioną i falującą zewnętrzną część budynku, która tworzy trójwymiarowy efekt. Tą estetykę wzmocnia dodatkowo folia dichroiczna, która daje nieskończoną ilość kolorystycznych wariacji.
Wnętrza według projektu Petera Marino starają się podkreślić organiczny wygląd zewnętrzny budynku. Nowy sklep Louis Vuitton Ginza Namiki posiada więc spektakularny, centralny punkt. Stanowią go niezwykłe schody z rzeźbionego dębu otoczone szkłem.
Równocześnie, działając jako podnoszący na duchu i inspirujący temat, kolor pojawia się w wielu postaciach i formach. Żywe barwy mebli Pierre Paulina i Stefana Leo uzupełnia czteropiętrowa ścian przedstawiająca reinterpretację obrazu Kimiko Fujimury.
Wrażenia zwiedzających osiągają punkt kulminacyjny na najwyższym poziomie w „Le café LV”, gdzie ponownie panuje słynny szef kuchni Yosuke Suga.
Sklep prezentuje pełne kolekcje damskie i męskie, akcesoria, biżuterię, zegarki, zapachy, kultowe zestawy podróżne, przedmioty nomadów i przewodniki miejskie w stylu LV. Ponadto, w obiekcie zostaną zaprezentowane ekskluzywne produkty, w tym męskie tenisówki LV Ollie ozdobione perłami.
Zobacz także:
https://pointofdesign.pl/design/louis-vuitton-x-160-lat-domu-mody/
https://pointofdesign.pl/architektura/zielony-punkt-na-mapie-nowego-jorku/
https://pointofdesign.pl/design/louis-vuitton-przedstawia-oslone-przed-pandemia-i-sloncem/