Mediolan, grudzień 2016- Antonini kontynuuje swoją podróż do świata geometrycznych kształtów, eksperymentów ze złotem i diamentami, a także z innymi kamieniami ozdobnymi, takimi jak gagaty.
Atole- inspiracje z natury
Projektanci marki Antonini, w najnowszej kolekcji, zdecydowali się na zastosowanie złota. Można stwierdzić, że jest to jeden z ich ulubionych materiałów, z których korzystają przy produkcji biżuterii, gdyż pojawia się ono we wszystkich kolekcjach marki, na przestrzeni kilku ostatnich lat. Najnowsze egzemplarze wykonane są z różnych gatunków złota oraz różnych odcieni i kształtów diamentów. W większości modeli użyto białych diamentów, gagatów oraz polerowanego żółtego złota. Wszystkie elementy kolekcji, swoim okrągłym kształtem przywodzą na myśl atol- płaską, koralową wyspę o podłożu wulkanicznym. Gdy wulkan wygasa, a wokół niego tworzy się wyspa koralowa, teren pośrodku wyspy obniża się wskutek erozji. W ten sposób po środku wyspy tworzy się depresja, która zalana wodą z oceanu tworzy lagunę z krystalicznie czystą wodą. Dokładnie w takim sam sposób, w jaki ląd otacza wodę, złote obwódki pierścionków, zawieszek i kolczyków otaczają błyszczące diamenty. Poszczególne modele biżuterii Antonini, wchodzące w skład kolekcji Atolli są dostępne w dwóch wersjach- z białymi diamentami, czy czarnymi polerowanymi gagatami.
Kolekcja Atolli, prezentuje się zatem w dwóch odsłonach- w klasycznej, drogocennej, oraz modnej czarnej, bardziej uniwersalnej wersji z gagatami. Ta ostatnia stworzona została dla osób o silnej osobowości, którzy uwielbiają wyrażać siebie poprzez dodatki, które na sobie noszą. Kolejnym ciekawym elementem jest logo Antonini znajdujące się na każdym egzemplarzu. Wygrawerowane od wewnętrznej strony, charakterystyczne logo marki Antonini stanowi dodatkową wartość produktu.
Marka Antonini istnieje od prawie 100 lat
Marka Antonini powstała w Mediolanie, w 1919 roku, jako biznes skupiający się na obróbce diamentów i innych kamieni szlachetnych. Wyroby Antonini, już od początku istnienia firmy zyskały klientelę wśród włoskiej arystokracji. Marka zapisała się w historii włoskiej biżuterii wysokiej jakości. W 1989 roku firmę przejęło trzecie pokolenie rodziny. Sergio Antonini postanowił wtedy zaprojektować kolekcję, w której wykorzystał tradycyjne projekty, lecz nadał im odrobinę nowoczesności. W 1996 roku Antonini otrzymał, najważniejszą w przemyśle biżuteryjnym, nagrodę „Diamond International Award”. Jedyny w swoim rodzaju trendsetter oraz dyrektor kreatywny marki, Sergio Antonini nadal projektuje unikatowe, niezwykłe kolekcje, uwielbiane szczególnie przez światowej sławy gwiazdy, takie jak Taylor Swift, Halle Berry, Jennifer Lopez, Selena Gomez, Anne Hathaway czy Carrie Underwood, które biżuterię Antonini prezentują na czerwonym dywanie. Antonini cieszy się popularnością także na terenie Rosji oraz dawnych Republik Radzieckich, USA, Kanady, czy też Japonii. Najnowsze butiki zostały otwarte w 2010 i 2014 roku w Moskwie i Nagoyi. Produktyu marki można także nabyć w Vicolo del Fornello of Isola Bella w okolicach jeziora Maggiore oraz w centrum handlowym Bergdorf Goodman w Nowym Jorku.
KONTAKT:
www.antonini.it
facebook.com/antoninimilano | instagram.com/antoninimilano | pinterest.com/antoninimilano
ANTONINI press office
Tel. +39 02 77 12 901
Fax: +39 02 77 12 90 30
Email press@antonini.it www.antonini.it
Zobacz także:
Bulgari prezentuje: „Koloseum w miniaturze” projektu Zahy Hadid