Search

Dior i Technogym – go active!

Technogym_Dior Vibe_pointofdesign.pl

Dior i Technogym współpracują nad gamą nowego, eleganckiego i stylowego sprzętu sportowego do ćwiczeń.

Kolekcja Technogym/Dior Vibe.

Dior i Technogym nawiązali współpracę, aby stworzyć nową linię sprzętu treningowego, który jest równie przyjemny dla oczu, jak i dla mięśni. Kolekcja z limitowanej edycji obejmuje bieżnię, ławkę do ćwiczeń i piłkę do ćwiczeń ożywione estetyką typową dla Diora, przy czym każdy z elementów ma polerowaną białą podstawę ozdobioną gwiazdą marki, szczęśliwym symbolem dyrektor kreatywnej Marii Grazii Chiuri i logo Dior otoczone paskami charakterystycznymi dla domu mody.

 

Technogym_Dior Vibe_pointofdesign.pl

Wyprodukowana we Włoszech w Technogym Village, kolekcja charakteryzuje się pomysłową technologią i kompaktowym designem), dzięki którym marka jest jedną z najbardziej szanowanych marek w kategorii sprzęt sportowy. Kompaktowa bieżnia jest wyposażona w konsolę MyRun, na której użytkownicy umieszczają swój tablet, aby aktywować całą gamę treningów biegowych i spacerowych na żądanie.Ławka jest idealna do wykonywania różnorodnych ćwiczeń na małej przestrzeni, z hantlami i gumkami, których można użyć do wykonania ponad 200 różnych ćwiczeń, co jest pokazane w obszernej bibliotece treningów na żądanie marki.Ostatni element kolekcji, piłka, jest o wiele prostszym, ale nie mniej skutecznym elementem wyposażenia, którego można używać do poprawiania elastyczności, ujędrnienia i ćwiczenia równowagi.Kolekcja, zarówno utylitarna, jak i estetyczna, z pewnością zachęci użytkowników do ćwiczeń.

Ten wspólny cel dążenia do doskonałości daje życie ograniczonej serii innowacyjnych produktów Technogym zinterpretowanych z unikalnym urokiem Diora. Stworzony, aby inspirować koncepcję wellness z nowymi pokoleniami, oferuje również ludziom możliwość przeżycia wyjątkowego i niezapomnianego doświadczenia – mówi założyciel Technogym, Nerio Alessandri.

Linia Dior i Technogym jest prezentowana w serii pop-upów z nową kolekcją Dior Vibe, która została pokazana podczas rejsu Dior 2022 jako stylistyczna hybryda między odzieżą gotową do noszenia a odzieżą uliczną. Linia obejmuje odzież sportową, taką jak legginsy i szorty ozdobione kultowymi wzorami domu; kolczyki „Dior Tribales” i torby „Dior Vibe”, które zapożyczają stylistyczne elementy od sneakersów.

Dior Vibe pop-up jest już otwarte w domu towarowym Harrods w Londynie i wkrótce zostanie otwarte w Pekinie, Chengdu, Hongkongu, Seulu, Taipei, Bangkoku, Beverly Hills, Tokio, Paryżu, Mediolanie, Tokio, Nowym Jorku i nie tylko. A to już w ciągu najbliższych kilku tygodni – śledźcie uważnie!

Zobacz także:

Design w służbie rekreacji

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close