Search

Nespresso chill out your summer w Warszawie

Chill Out Your Summer - Nespresso

W ramach trwającej kampanii Nespresso pod hasłem „Chill Out Your Summer – Kreatorzy smaku lata” Coffee Truck Nespresso pojawi się na targach śniadaniowych na Żoliborzu i Mokotowie oraz podczas letniego kina na Placu Europejskim w Warszawie. Oprócz kaw Ispirazione Salentina i Ispirazione Shakerato, inspirowanych słoneczną Italią, uczestnicy tych wydarzeń będą mogli spróbować także innych kaw z bogatej oferty Nespresso. Akcja potrwa od połowy lipca do końca sierpnia.

Coffe Truck

Dla wszystkich, którzy w letnie miesiące zostają w Warszawie, Nespresso przygotowało wyjątkowe miejsce spotkań przy kawie. Coffee Truck Nespresso rusza w trasę już 14 lipca. Do końca wakacji będzie serwował zarówno kawy z limitowanej edycji towarzyszącej kampanii „Chill Out Your Summer – Kreatorzy smaku lata”, jak i mieszanki doskonale znane już koneserom kawy Nespresso. W soboty (14.07, 28.07, 11.08 i 25.08) truck pojawi się na targu śniadaniowym na Żoliborzu (Skwer ul. Śmiała/Al. Wojska Polskiego), a w niedziele (15.07, 29.07, 12.08 i 26.08) – na targu śniadaniowym na Mokotowie (Skwer AK Granat).

Natomiast miłośnicy dobrego kina będą mogli rozkoszować się kawą Nespresso podczas seansów Kina Letniego na Placu Europejskim w Warszawie. Coffee Truck Nespresso pojawiać się tam będzie od w każdy czwartek wakacji od 19 lipca.

Letnia wersja kawy

Kawy mrożone to idealna propozycja na lato, dlatego Nespresso będzie zachęcać gości powyższych wydarzeń do spróbowania przede wszystkim dwóch nowych wariantów kaw: Ispirazione Salentina i Ispirazione Shakerato. Obie mieszanki powstały z myślą o Włoszech – jednym z ulubionych wakacyjnych miejsc, ale także kraju, gdzie kawa jest serwowana z ogromną dbałością. Włosi są też mistrzami w kawach mrożonych, o wytrawnych i słodkich smakach, z różnymi dodatkami i o kremowej teksturze. Właśnie takich kaw będzie można spróbować w Coffee Trucku Nespresso. Zwolennicy tradycyjnej gorącej kawy także znajdą coś dla siebie – latte, cappuccino czy klasyczne espresso będzie można zamówić na bazie dowolnej mieszanki kaw Nespresso z dodatkiem różnych rodzajów mleka.

Sen Nocy Letniej – przy kawie Dulsao do Brasil

Letnią kampanię „Chill Out Your Summer – Kreatorzy smaku lata” zainaugurowała Kolacja Sen Nocy Letniej, której partnerem było Nespresso. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia, w którym wzięło udział ponad 500 gości, w eleganckiej scenerii serwowano do dań kawę Dulsao do Brasil. Kawa ta jest czystą arabiką z czerwonych i żółtych ziaren odmiany Bourbon, o łagodnym smaku, satynowej konsystencji, z nutą miodu, słodu i palonych ziaren. Była to kulinarna, muzyczna i estetyczna podróż po stolicach kultury, które były motywem przewodnim kolacji.

 

Write a response

Dodaj komentarz

Close
© Copyrights by Point of Design
Close