Turri, wieloletni eksporter włoskiego designu na całym świecie, kontynuuje ekspansję, otwierając nowy salon w Londynie. Znana na całym świecie ze swoich luksusowych kolekcji mebli, Turri realizuje swoją misję. Wybiera zatem ekskluzywną lokalizację w Design Center, Chelsea Harbour. Jest to uznany ośrodek brytyjskiego i europejskiego designu, gdzie Turri przedstawia swoje nowe oblicze.
Andrea Bonini | projektant
Projekt nowego salonu w Londynie został w całości powierzony twórczemu umysłowi Andrei Boniniego. Ten czołowy projektant marki opracował koncepcję wnętrz tak, aby zmaksymalizować powierzchnię. Chodzi bowiem o około 200 m2 na drugim piętrze kultowego Centrum Designu, Chelsea Harbour.
Kosmopolityczny wymiar showroomu
Showoroom reprezentuje nowe oblicze Turri, czerpiąc inspirację z koncepcji sklepu flagowego w Mediolanie. Tutaj jednak wzbogaca i nieco modyfikuje go seria wnętrz bardziej międzynarodowych i kosmopolitycznych. Portret współczesnej koncepcji życia, zlokalizowany w nowym międzynarodowym otoczeniu.
Eleganckie materiały wybrane do projektu podkreślają i uwydatniają wyrafinowany styl Turri, doskonale przeszczepiony w przestrzeń Londynu. Materiałowa paleta kolorów podkreśla całą wiedzę firmy, obracając się wokół stylowych odcieni szarości. Przeplatają się one z serią elementów dzielących z najwyższej jakości dymionego szkła. Wprowadzono je tu w celu podkreślenia współczesnego i nowoczesnego charakteru Turri.
Projekt ukazuje wyjątkowe podejście do biznesu oraz najwyższą jakość rzemiosła, które pomogły firmie ugruntować swoją pozycję na światowych rynkach. Charakterystycznym elementem projektu Andrei Boniniego jest instalacja specjalnej jednostki do przechowywania, stworzonej i opracowanej wyłącznie na potrzeby tego miejsca. Konstrukcja regału obejmuje szereg przegródek z drzwiczkami, za którymi znajdują się szklanki, kubki, a także próbniki. Mebel stanowi wspólny mianownik łącząc cały salon wystawowy.
Nowe oblicze Turri
Kolekcje będące częścią projektu prezentują najnowsze produkty Turri i ukazują jego nowego współczesnego ducha. To ZERO, MELTING LIGHT i ECLIPSE wykorzystywane i reinterpretowane poprzez wprowadzenie nowych elementów. Są nimi na przykład delikatne tkaniny, wełny i aksamity. Wszystkie, wraz z oryginalnymi kolorami lakieru, zaprezentowano po raz pierwszy na ostatnim Salone del Mobile.
Londyński salon wystawowy to międzynarodowy ośrodek, który umożliwi nowym i wymagającym odbiorcom odkrycie jakości i wszechświata Turri. Wieloletni przedstawiciel i promotor marki „Made in Italy”, teraz w przestrzeni, która doskonale odzwierciedla tożsamość „Nowego Turri”.