Tym razem projektanci Maurizio Galante i Tal Lancman stworzyli wystawę, która zagościła w witrynach sklepów Hermès w Hongkongu. Eksplorując motyw marki Hermès Dream, w kolorowej i hipnotyzującej ekspozycji zagłębiają się w jej sennik. Oszałamiająca instalacja z przyziemnych przedmiotów jak łyżki czy ołówki, zaprasza do radosnej kontemplacji.
Artystyczny duet wykorzystał przedmioty codziennego użytku, takie jak guziki, sznurowadła, ołówki i kolorowanki dla dzieci, aby otworzyć drzwi do sennych marzeń Hermès. Projektanci stworzyli wystawę we wszystkich oknach flagowego sklepu marki, a także kilku innych. W ten sposób pobudzają kreatywność i wyobraźnię przechodniów w całym mieście.
Ich strategia powtórzeń i dobór kolorów tworzy wibrujące obrazy w oknach, które odzwierciedlają bogactwo wszechświata Hermès. Jedna z magicznych instalacji obejmuje scenę wyłożoną kolorowymi albumami z wycinankami, zestawioną z produktów niezbędnych do stylowych podróży. W innej witrynie, przecząc prawom natury, przedstawiono cyrkową sztukę żonglerki. Porcelanowy zestaw do herbaty zdaje się wirować w powietrzu, na tle ścian i podłogi wyłożonej sterczącymi, wielobarwnymi łyżeczkami.
Dalej wykorzystali do obłożenia całego tła różnokolorowych guzików, a na białej szarfie, falującej niczym jedwabny szal na wietrze, umieścili elementy odzieży. Zabieg wykorzystania zwykłych przedmiotów w roli dynamicznego krajobrazu jest powielany w kolejnych oknach. Dzięki temu cała wystawa tętni hipnotycznym rytmem. Drewniane kredki, związane sznurowadła przekształcono w element projektu, tworząc z nich pulsującą scenę do prezentacji kolekcji Hermès.
Na przykład ściana ozdobiona sękami nawiązuje do dżentelmena, który potrafi perfekcyjnie zawiązać krawat nawet przez sen. Ten sennik pozwala na nieskończone interpretacje i zachęca do przyjrzenia się wszystkim przedmiotom z nieco innej perspektywy. W przechodniach budzi się wewnętrzne dziecko ze swoją ogromną ciekawością, a efekt zaskoczenia i potrzeba odkrywania wabią ich do środka.